|
EstQF level: |
5 |
Performance indicators: |
Tegevusnäitajad
1. Kavandab, loob ja visualiseerib, modelleerib, tekstuurib, taageldab, valgustab, järeltöötleb ja arendab visuaalselt ja tehniliselt mitmekülgseid, geomeetriliste kujundite kombinatsioonidel põhinevaid 3D-realistlikke objekte, taustu, materjale, faktuure ja tekstuure ning keskkondi; animeerib ja teostab mitmekülgseid visuaalseid eri- ja taustaefekte.
2. Kasutab ideeloome- ja disainitööriistu asjakohaste erialaspetsiifiliste ideede arendamisel; hindab, analüüsib, viimistleb ja arendab edasi nii enda kui teiste autorite ideid.
3. Kasutab modelleerimisel ja visualiseerimisel kujutava ja analüütilise geomeetria alaseid teadmisi ja üldkunstilisi oskusi, loob ja arendab visuaalse stilistika kontseptsiooni.
4. Valib ja kasutab tänapäevaseid visualiseerimise tehnoloogiaid, seadmeid, tööriistu ja töövõtteid, sh 3D-, kujundus-, pind- ja mahtmodelleerimise ning montaažiprogramme, juhendab teostusmeeskonna liikmeid.
5. Eelarendab mustandtekstuuri; kavandab, loob, arendab ja digitaliseerib lähtematerjali ise või valib selle pildiarhiividest/infopankadest, hindab selle sobivust.
6. Kasutab sisendina, analüüsib ja arendab olemasolevaid ning loob uusi mudeleid, tekstuure, taustu, keskkondi ja eriefekte, analüüsib ja arendab enda ja meeskonnakaaslaste tööd, juhendab teostusmeeskonna liikmeid.
7. Loob ja kannab mudelitele realistliku tekstuuri digitaalsetelt kujutistelt/fotodelt, kasutab ja arendab tekstuuri maalimise töövõtteid.
8. Animeerib, kombineerib ja monteerib ja komposiidib digitaalseid mudeleid, taustu, kujutisi ja eriefekte terviklikuks videoklipiks, teostab nõudlikke visuaalseid eriefekte, juhib ja kujundab kaamera liikumisteid, salvestab töö erinevatesse failivormingutesse.
9. Kavandab enda ja meeskonnaliikmete optimaalse töövoo, valib sobiva tarkvara ja tehnoloogia, võttes arvesse meeskonna erialaseid oskusi ja juhendab neid, optimeerib ja implementeerib oma loomingut erinevate, sh mänguarenduskeskkondade jaoks. |
|
|
|