Kompetentsid: Kliendiga suhtlemine ja nõustamine, tutvumine objekti võimaluste ja ehitusliku dokumentatsiooniga
|
EKR tase: |
4 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. Selgitab välja kliendi soovid ja annab projekti teostatavusele hinnangu, vajadusel pakub kliendile välja alternatiivseid lahendusi.
2. Tutvub objekti olemasoleva ehitusalase dokumentatsiooniga. Vajadusel küsib kliendilt täiendavat informatsiooni.
3. Annab küttesüsteemile tuleohutus- ja toimivushinnangu, arvestades kehtivaid tuleohutusnõudeid.
4. Hindab hoones/ruumis olemasolevat küttseadme toimimiseks vajalikku õhuvarustust ja veendub, et ruumis ei oleks tõmmet takistavaid tegureid. Ebapiisava õhuvarustuse korral pakub välja alternatiivseid lahendusi.
5. Konsulteerib klienti küttesüsteemide planeerimise, paigaldamise ja kooskõlastuste osas, lähtudes kehtivast seadusandlusest ja riiklikult kehtestatud normidest. |
Teadmised: |
Teadmised:
a) klienditeeninduse alused
b) tehniline joonestamine, tööjooniste lugemine
c) kütteseadme õhuvarustus
d) küttesüsteemide ja -seadmete ehitamist/paigaldamist reguleeriv seadusandlus ja kehtestatud nõuded
e) enamlevinud ja kombineeritud küttesüsteemid (päikeseküte, maaküte, soojusvahetid jne)
f) energiatõhususe alused |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id):
Portfoolio ja kirjalik teadmiste test ja praktiline töö ja kutsealane vestlus |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Osakutse |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Pottsepp, tase 4
|
12.02.2019
|
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Pottsepp, tase 4
|
12.02.2019
|
Küttesüsteemi paigaldaja, tase 4
|
Osakutsega seotud
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|