Kompetentsid: Suhtlemisoskus ja klienditeenindus
|
EKR tase: |
4 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. Loob head suhted klientidega. On võimeline kohandama oma suhtlemisstiili erinevate olukordade ja inimestega.
2. Järgib hea klienditeeninduse põhimõtteid erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel, pidades silmas ettevõtte väärtushoiakuid nii kõnes, kirjas kui teos.
3. Väljendab oma välimusega (korrektne tööriietus jne) lugupidavat suhtumist klientidesse.
4. Järgib kliendiga suhtlemisel konfidentsiaalsuse põhimõtteid, ei avalda kliendiga seotud infot kolmandatele osapooltele.
5. Suhtub kliendi varasse ja elukeskkonda lugupidavalt ja hoolivalt.
6. Suhtub mõistvalt kriitikasse ja õpib sellest. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Osakutse |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Pottsepp, tase 4
|
12.02.2019
|
|
Kutset läbiv
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Pottsepp, tase 4
|
12.02.2019
|
Küttesüsteemi paigaldaja, tase 4
|
Osakutsega seotud
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
3
|
Pottsepp, tase 4
|
31.12.2019
|
|
Kutset läbiv
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
4
|
Pottsepp, tase 4
|
31.12.2019
|
Küttesüsteemi paigaldaja, tase 4
|
Osakutsega seotud
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|