Kutseregister Kutseregister
Teksti suurus
Reavahe suurus
Kontrastsus
Tühista
Taasta vaikimisi seaded
Kompetentsid: Suhtlemisoskus ja klienditeenindus
Tagasi: Kompetentsid |

EKR tase: 4
Tegevusnäitajad: Tegevusnäitajad:
1. Loob head suhted klientidega. On võimeline kohandama oma suhtlemisstiili erinevate olukordade ja inimestega.
2. Järgib hea klienditeeninduse põhimõtteid erivajaduste ja erineva kultuuritaustaga klientidega suhtlemisel, pidades silmas ettevõtte väärtushoiakuid nii kõnes, kirjas kui teos.
3. Väljendab oma välimusega (korrektne tööriietus jne) lugupidavat suhtumist klientidesse.
4. Järgib kliendiga suhtlemisel konfidentsiaalsuse põhimõtteid, ei avalda kliendiga seotud infot kolmandatele osapooltele.
5. Suhtub kliendi varasse ja elukeskkonda lugupidavalt ja hoolivalt.
6. Suhtub mõistvalt kriitikasse ja õpib sellest.
Seotud standardid
# Standard Kehtiv kuni Osakutse Tüüp Ülekantavuse liik Ülekantavuse ulatus
1 Pottsepp, tase 4 12.02.2019 Kutset läbiv Kutsespetsiifiline Kutsealane
2 Pottsepp, tase 4 12.02.2019 Küttesüsteemi paigaldaja, tase 4 Osakutsega seotud Kutsespetsiifiline Kutsealane
3 Pottsepp, tase 4 31.12.2019 Kutset läbiv Kutsespetsiifiline Kutsealane
4 Pottsepp, tase 4 31.12.2019 Küttesüsteemi paigaldaja, tase 4 Osakutsega seotud Kutsespetsiifiline Kutsealane

Tagasi: Kompetentsid |
PIKSEL
Avaleht Väljastatud kutsed
Kutsestandardid
Kutsetunnistuse lisad Kompetentsid Kutse andjad Kutsenõukogud Väljavõtted kutseregistrist