Kompetentsid: Õpikeskkonna kujundamine
|
EKR tase: |
6 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) kasutab füüsilist õpikeskkonda, tagades selle turvalisuse ja kujundades seda, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning tervisekaitsenõuetest; teab, kelle poole pöörduda probleemide ilmnemisel; tegutseb esmaabi vajavas situatsioonis sobival viisil;
2) loob vaimselt ja emotsionaalselt turvalise, heaolu, arengut ja loovust toetava koostöise ning üksteist arvestava õpikeskkonna, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning järgides inimõigusi, Eesti põhiseadust, laste õigusi ja organisatsiooni kodukorda; on hea kuulaja ning kasutab olukorrale sobivaid suhtlusviise; lahendab probleeme ning toetab lapsi probleemide märkamisel ja lahendamisel; kaasab lapsevanemaid, kolleege või tugispetsialiste;
3) järgib organisatsioonis kokkulepitud väärtusi ja reegleid; töötab koostöös õppijatega välja rühma reeglid, rakendab neid järjekindlalt igapäevatöös ja tutvustab neid lapsevanematele; osaleb organisatsiooni õpikeskkonna arendamises, tehes koostööd organisatsiooni teiste liikmetega. |
Teadmised: |
Teadmised:
1) lapse füüsilise, psüühilise, kognitiivse, emotsionaalse ning sotsiaalse arengu alused;
2) arengulised iseärasused;
3) keskkonna mõju õppijale ja õppijate grupile. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, portfoolio, vestlus, vaatlus. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Õpetaja, tase 6
|
24.04.2017
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Õpetaja, tase 6
|
06.11.2018
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
3
|
Õpetaja, tase 6
|
31.12.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|