Kompetentsid: Klienditeeninduse korraldamine
|
EKR tase: |
5 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) korraldab klientide rahulolu tagava klienditeeninduse ja/või teenindab kliente, arvestades klienditeeninduse põhimõtetega ja ettevõtte eesmärkidega;
2) kogub ja analüüsib klientide tagasisidet ja edastab ettepanekud vastavalt ettevõttes kehtestatud korrale;
3) koondab ja analüüsib protsessi- ja tulemusnäitajaid, teeb järeldusi ning nende põhjal planeerib ja esitab parendusettepanekuid;
4) lahendab kliendi kaebusi, arvestades õigusaktidest tulenevaid tingimusi ja kaasates erinevaid osapooli;
5) nõustab klienti, teostab lisamüüki, kasutades erinevaid nõustamis- ja müügitehnikaid kliendisuhte hoidmisel;
6) korraldab tööks vajalike vahendite korrasoleku, lahendades rikete puhul probleemid oma vastutusala piires. |
Teadmised: |
Teadmised:
1) kliendikeskse teenindamise põhimõtted ja selle kujundamise protsess;
2) aktiivse kuulamise ja tagasisidestamise tehnikad;
3) müügitehnikad. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): praktiline töö või juhtumite lahendamine või kirjalik ülesanne või õpi- ja töökogemuse mapp või vestlus |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Spetsialiseerumine |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Ärikorralduse spetsialist, tase 5
|
09.05.2019
|
Klienditeeninduse spetsialist, tase 5
|
Spetsialiseerumisega seotud
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|