Kutseregister Kutseregister
Teksti suurus
Reavahe suurus
Kontrastsus
Tühista
Taasta vaikimisi seaded
Kompetentsid: Klienditeeninduse korraldamine
Tagasi: Kompetentsid |

EKR tase: 5
Tegevusnäitajad: Tegevusnäitajad:
1) korraldab klientide rahulolu tagava klienditeeninduse ja/või teenindab kliente, arvestades klienditeeninduse põhimõtetega ja ettevõtte eesmärkidega;
2) kogub ja analüüsib klientide tagasisidet ja edastab ettepanekud vastavalt ettevõttes kehtestatud korrale;
3) koondab ja analüüsib protsessi- ja tulemusnäitajaid, teeb järeldusi ning nende põhjal planeerib ja esitab parendusettepanekuid;
4) lahendab kliendi kaebusi, arvestades õigusaktidest tulenevaid tingimusi ja kaasates erinevaid osapooli;
5) nõustab klienti, teostab lisamüüki, kasutades erinevaid nõustamis- ja müügitehnikaid kliendisuhte hoidmisel;
6) korraldab tööks vajalike vahendite korrasoleku, lahendades rikete puhul probleemid oma vastutusala piires.
Teadmised: Teadmised:
1) kliendikeskse teenindamise põhimõtted ja selle kujundamise protsess;
2) aktiivse kuulamise ja tagasisidestamise tehnikad;
3) müügitehnikad.
Hindamisviis: Hindamismeetod(id): praktiline töö või juhtumite lahendamine või kirjalik ülesanne või õpi- ja töökogemuse mapp või vestlus
Seotud standardid
# Standard Kehtiv kuni Spetsialiseerumine Tüüp Ülekantavuse liik Ülekantavuse ulatus
1 Ärikorralduse spetsialist, tase 5 09.05.2019 Klienditeeninduse spetsialist, tase 5 Spetsialiseerumisega seotud Kutsespetsiifiline Kutsealane

Tagasi: Kompetentsid |
PIKSEL
Avaleht Väljastatud kutsed
Kutsestandardid
Kutsetunnistuse lisad Kompetentsid Kutse andjad Kutsenõukogud Väljavõtted kutseregistrist