Kompetentsid: Õppimise ja õppija arengu toetamine
|
EKR tase: |
5 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) selgitab koostöös kolleegidega välja õppija ja/või õppegrupi arenguvajadused, lähtudes õppija eripärast; selgitab koostöös õppija ja kolleegidega välja õppija ja/või õppegrupi õpivajadused, arvestades varasemat õpi- ja töökogemust; toetab õppija arengut läbi õpetaja ja õppija ühise arutelu ja refleksiooni;
2) teavitab õppijaid õppe eesmärkidest, oodatavatest õpiväljunditest, õppesisust ja hindamisest lähtuvalt õppekavast;
3) märkab õppija erisusi ja hariduslike erivajaduste korral teeb ettepaneku individuaalse õppekava koostamiseks; rakendab individuaalset õppekava lähtuvalt õppija vajadustest; viib läbi õppetunni, lähtudes rakenduskavast, kasutades õppija arengut toetavaid õppe- ja hindamismeetodeid, töövõtteid, materjale ja vahendeid; lõimib õppeprotsessis teoreetilist ja praktilist õpet ning üld- ja võtmepädevusi; motiveerib õppima, pakkudes õpitava erialaga seotud õppeülesandeid, arvestades varasemaid teadmisi ja oskusi ning luues eduelamuse igale õppijale;
4) selgitab õppijatele hindamise põhimõtteid lähtuvalt õppekorralduslikest dokumentidest ja rakenduskavast; annab õppijatele õpiväljundite saavutamise kohta arengut toetavat tagasisidet kogu õppeprotsessi vältel, arvestades hindamiskriteeriume; hindab õppija õpiväljundite saavutamist, lähtudes väljundipõhise hindamise põhimõtetest ja kasutades õppemeetoditega sidusaid hindamismeetodeid. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, arengumapp, intervjuu. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Kutseõpetaja, tase 5
|
16.04.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|