Kompetentsid: Õppeprotsessi planeerimine
|
EKR tase: |
6 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) planeerib koostöös kolleegidega oma tegevused õppeaastaks, arvestades tööülesandeid ja organisatsiooni tööplaani/tegevuskava ning kaasates kolleege;
2) kavandab õppetegevust lähtuvalt õppekavast ja sellega seonduvatest dokumentidest, iseseisva töö, praktika ja teooria osakaalust; kohandab või koostab koostöös kolleegidega nõuetekohase rakenduskava, arvestades sihtrühma ja lõimingu aspekte; muudab rakenduskava vastavalt vajadusele; tagab õppetegevuse läbiviimiseks vajalike õppematerjalide õigeaegse olemasolu; valib õppetööks asja- ja ajakohase õppevara, lähtudes õppekavast; planeerib õppekava õpiväljunditest lähtuva hindamise;
3) planeerib õppetunni, lähtudes õppekavast ja tunni ülesehituse loogikast; püstitab tunni eesmärgi lähtuvalt õppekava ja mooduli õpiväljunditest, arvestades võtmepädevusi ja eriala- ning üldõpingute lõimingut; valib õpiväljunditest, sihtrühmast ja lõimingust lähtuvalt õppemeetodid; valib tunni läbiviimiseks vajalikud metoodilised ning muud õppematerjalid; planeerib õpiväljunditest lähtuva hindamise. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, arengumapp, intervjuu. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
16.04.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|