Kompetentsid: Kinnisvara korrashoiu tegevuste operatiivne haldamine
|
EKR tase: |
4 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. Korraldab kinnisvaraobjektil regulaarseid objekti ja tema osade seisundi ülevaatust, veendudes korrashoiutöid tegevate ettevõtjate teenuste kvaliteedis.
2. Kontrollib seadusega ettenähtud korras kinnisvaraobjekti kasutamisega seotud ohutus- ja evakuatsioonijuhenditest kinnipidamist.
3. Jälgib kinnisvara valdajatele vahendatud tarbimisteenuste tegelikku kulu esitatud arvete või mõõdikute näitude alusel. Võrdleb objekti energiakulu eelmise perioodiga (kuu, aasta) ja oluliste erinevuste ilmnemisel selgitab välja erinevuste põhjuse.
4. Süstematiseerib ja säilitab objekti korrashoiu korraldamiseks vajalikke dokumente, lähtudes organisatsioonis kehtivast dokumendihalduse korrast.
5. Koostab etteantud tüüpvormide kohaselt aruandeid.
6. Korraldab pidevat kulukontrolli ja võrdleb tegelikke tulemusi majanduskavaga.
7. Fikseerib garantiiperioodi jooksul ilmnenud materjalide, seadmete ja tööde defekte.
8. Koordineerib infovahetust kinnisvara valdajate ja korrashoidjate vahel. Vajaduse korral suunab pöörduja edasi pädeva spetsialisti poole. Tagab kõigile osapooltele vajaliku info õigeaegse edastamise. |
|
|
|
|