Kompetentsid: Teenuse arendamine
|
EKR tase: |
7 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. arendab karjääriteenuste valdkonda, panustades projektide, töögruppide, ekspertrühmade ja/või komisjonide töösse; teeb ettepanekuid täiendusteks ja/või muudatusteks vastavatesse õigusaktidesse või muudesse raamdokumentidesse;
2. töötab välja uusi ja arendab olemasolevaid teenuseid ja lahendusi, arvestades sihtrühma vajadusi; juhib teenuse arendamisega seotud projektide ja töögruppide, ekspertrühmade ja/või komisjonide tööd, analüüsides võimalusi ja vajadusi; korraldab uuringuid/küsitlusi ja analüüsib tulemusi, tuginedes teaduspõhisele metoodikale;
3. koostab ja kaasajastab info- ja metoodilisi materjale, lähtudes sihtrühma eripärast, klientidelt saadud tagasisidest ning teenuse osutamise keskkonna võimalustest; juhib info ja metoodiliste materjalide koostamiseks moodustatud töögruppe;
4. peab regulaarselt ja korrektselt arvestust teenuste kohta; analüüsib ja hindab teenuse pakkumist kirjeldavaid andmeid ja klientidelt/koostööpartneritelt/huvigruppidelt kogutud tagasisidet; määratleb arendamist vajavad valdkonnad, algatab arendustegevused;
5. hindab ja analüüsib teenuse kvaliteeti, tulemuslikkust ja tõhusust, sh kliendi tagasiside põhjal ja töötab välja ettepanekud teenuse kvaliteedi parendamiseks ning teenuse osutamist reguleerivate õigusaktide või muude raamdokumentide muutmiseks. |
|
|
|
|