Kompetentsid: Hädaabiteadete vastuvõtmine
|
EKR tase: |
4 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. vastab hädaabinumbrile ja/või muul viisil saabunud teatele viivitamata, lähtudes juhenditest;
2. kogub teadet iseloomustavat infot ning annab esmase hinnangu, kas tegemist on hädaabiteatega; registreerib hädaabiteate infosüsteemis vastavalt juhenditele;
3. registreerib väljakutseks mittekvalifitseeruvad hädaabiteated infosüsteemi vastavalt juhenditele; edastab väljakutseks mittekvalifitseeruva hädaabiteate kohta saadud info vastavalt kehtivale korrale asjaomasele asutusele/isikule või annab juhiseid probleemi lahendamiseks;
4. suhtleb hädaabiteate edastajaga igas olukorras selgelt, positiivselt ja heatahtlikult; kasutab helistaja suhtes hinnanguvaba tooni; kuulab helistajat tähelepanelikult ja aktiivselt; pühendub kuulamisele ja väljendab helistajale oma kohalolekut; suhtleb helistajaga kehtestavalt, juhtides dialoogi protsessi vastavalt situatsioonile. |
|
|
|
|