Kompetentsid: Organisatsioonile kohalduvate nõuete ohjamine
|
EKR tase: |
7 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. Loob nõuete ohjesüsteemi koostöös juhtidega, lähtudes organisatsiooni eesmärkidest.
2. Ohjab organisatsiooniga kohaldatavaid, normatiivseid, seaduslikke, standarditest tulenevaid ja kliendi ning organisatsiooni oma nõudeid.
3. Korraldab vastavalt vajadusele organisatsioonile kohalduvate nõuete jälgimise ja nende täitmise, kasutades erinevaid seiremeetodeid.
4. Korraldab kaardistatud nõuete ajakohastamise, täiendades ja levitades dokumente ning teavitades töötajaid.
5. Töötab välja süsteemi toodete (teenuste) kvaliteedi tagamiseks ja toote teostuseks vajalike nõuete integreerituse organisatsioonis rakendatavatesse juhtimissüsteemidesse, lähtudes organisatsiooni tegevusvaldkonnast ja strateegilistest eesmärkidest.
6. Hindab regulaarselt nõuete ohjesüsteemi toimivust.
7. Koordineerib erinevatele organisatsioonidele kohaldatavate nõuete Integreerimist juhtimissüsteemi, kaasates erinevaid huvipooli. |
Teadmised: |
Teadmised:
1) organisatsiooni tegutsemisvaldkonnaga seonduvad seadused ja õigusaktid;
2) kohalduvad standardid;
3) organisatsiooni ja organisatsioonile kohalduvad nõuded (sh org oma nõuded);
4) kliendi nõuded;
5) juhtimissüsteemi põhimõtted. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Kvaliteedijuht, tase 7
|
25.11.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Kvaliteedijuht, tase 7
|
17.05.2020
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|