Kompetentsid: Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
|
EKR tase: |
6 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes; kogub pidevalt tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ning sellest lähtuvalt kavandab muudatusi õpetamis- ja kasvatusprotsessis; koostab enda professionaalse arengu kava ja määratleb õppimisvajaduse, arvestades ka haridusasutuse arenguvajadusi ja riiklikke haridusprioriteete; kasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamiseks;
2. analüüsib õpiprotsessi ja määratleb probleemid; kavandab ja viib ellu tegevused probleemide lahendamiseks; analüüsib ja tõlgendab tulemusi, kasutades sobivaid uurimuslikke meetodeid;
3. jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel; otsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, juhtkonnalt, tugispetsialistilt jt. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Õpetaja, tase 6
|
27.04.2020
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Õpetaja, tase 6
|
05.11.2024
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
3
|
Õpetaja, tase 6
|
31.08.2025
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|