Kompetentsid: Arendus-, loome- ja teadustegevus
|
EKR tase: |
8 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. loob ja juhib õpikogukondi ja koostöövõrgustikke erialase teadmuse arendamiseks; analüüsib kriitiliselt aine-/erialal rakendatavaid praktikaid ja teadmust, töötab välja ning levitab innovatiivseid ja loovaid lahendusi; korraldab aine-/eriala populariseerivaid sündmusi;
2. osaleb õpetajahariduse valdkonna teadus- ja arendustöö töörühmades, annab eksperthinnanguid; teeb ettepanekuid õpetajahariduse valdkonna arendustegevuste ja teadusuuringute algatamiseks riiklikul tasandil või ülikoolides, lähtudes uuringutest ja valdkonna arendusvajadusest; viib läbi ja juhendab uurimistöid (nt tegevus-, arendusuuringud) organisatsioonis; osaleb ja esineb haridusvaldkonna seminaridel, konverentsidel vm;
3. osaleb organisatsiooni, piirkonna ja riigi arengut suunavate dokumentide koostamisel, kavandab ja juhib protsessi organisatsiooni tasandil; osaleb valdkonna ühenduste ja ekspertgruppide töös; annab sisendit ja tagasisidet eelnõudele, ettepanekutele, arengukavadele jm; teeb ettepanekuid innovaatilisteks muudatusteks organisatsioonis ning eriala- ja aineliitudes; kaasab ja innustab kolleege hariduspoliitikas kaasa rääkima nii organisatsiooni kui ka riigi tasandil, moodustades vajadusel koostöövõrgustikke. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Meisterõpetaja, tase 8
|
27.04.2020
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Meisterõpetaja, tase 8
|
31.12.2024
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|