Kompetentsid: Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
|
EKR tase: |
6 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) mõtestab ja analüüsib oma rolli õpetajana ning õpetajatöö põhiväärtusi; reflekteerib oma erialast pädevust, kogub tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ja neist lähtuvalt määratleb enesearendusvajaduse; analüüsile toetudes kavandab tegevused oma arengueesmärkide saavutamiseks; refleksiooni tulemusena muudab oma lähenemist ja tegutsemist õpetajana; rakendab enesetäiendusel saadud teadmisi ja oskusi;
2) analüüsib õpiprotsessi ja määratleb probleemid; kavandab ja viib ellu tegevused probleemide lahendamiseks; analüüsib ja tõlgendab tulemusi, kasutades sobivaid uurimuslikke meetodeid;
3) jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist ja heaolu, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel, optimeerides enda aja- ning energiakulu;
4) otsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, organisatsiooni juhtkonnalt, tugispetsialistilt jt; märkab kolleegi edusamme ja tunnustab teda. |
Teadmised: |
Teadmised:
1) uurimistöö alused;
2) refleksiooni alused. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, portfoolio, vestlus, vaatlus. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Õpetaja, tase 6
|
24.04.2017
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Õpetaja, tase 6
|
06.11.2018
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
3
|
Õpetaja, tase 6
|
31.12.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|