Kompetentsid: Kvaliteedijuhtimissüsteemi haldamine
|
EKR tase: |
7
|
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad: 1) töötab välja koostöös tippjuhtkonnaga organisatsiooni kvaliteedipoliitika ja kvaliteedieesmärgid, lähtudes organisatsiooni eesmärkidest; 2) korraldab organisatsiooni kui terviku ning erinevate struktuuriüksuste kvaliteediplaanide koostamist, lähtudes organisatsiooni kvaliteedipoliitikast ja -eesmärkidest; 3) koostab ja kooskõlastab tippjuhtkonnaga kvaliteedijuhtimissüsteemi haldamiseks ning toodete (teenuste) kvaliteedi tagamiseks vajalikud eelarved, lähtudes organisatsiooni üldistest tegevuskavadest, kvaliteedipoliitikast ja -eesmärkidest ning eelarve koostamise põhimõtetest; 4) töötab välja organisatsiooni jaoks asjakohase kvaliteedidokumentatsiooni põhimõtted, lähtudes organisatsiooni suurusest ja struktuurist; 5) koordineerib organisatsiooni tulemuslikuks toimimiseks vajalike juhtimissüsteemide juurutamist (sh koostööd erinevate spetsialistidega), lähtudes organisatsiooni eesmärkidest ning klientide ootustest; 6) korraldab organisatsiooni kvaliteedikäsiraamatu koostamise ning regulaarse täiendamise, lähtudes organisatsiooni ja klientide vajadustes; 7) korraldab organisatsiooni kvaliteedijuhtimissüsteemi toimimiseks ja toodete (teenuste) kvaliteedi tagamiseks vajalike protseduurireeglite, juhendite, vormide jms väljatöötamist ja arendamist, lähtudes organisatsiooni ja klientide vajadustest; 8) korraldab organisatsiooni kvaliteedijuhtimissüsteemi toimimiseks vajalike IT-lahenduste väljatöötamist ja arendamist, lähtudes organisatsiooni ja klientide vajadustest; 9) suhtleb partneritega kvaliteedi teemadel lähtudes organisatsiooni vajadustest, kokkulepetest ja eesmärkidest.
|
Teadmised: |
Teadmised: 1) organisatsiooni juhtimise põhimõtted; 2) strateegilise juhtimise lähenemisviisid ja koolkonnad; 3) tervikliku kvaliteedijuhtimise (TQM) põhimõtted; 4) kvaliteedijuhtimissüsteemi standard ISO 9001; 5) muude kvaliteedijuhtimissüsteemide (EFQM-mudel, CAF jne) üldised põhimõtted ja loogika; 6) meeskonnatöö ja meeskonnajuhtimine.
|
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): struktureeritud kirjalik töö ja/või töömapp ja/või vestlus.
|
|
|
|
Seotud standardid
#
|
Standard
|
Kehtiv kuni
|
Tüüp
|
Ülekantavuse liik
|
Ülekantavuse ulatus
|
1
|
Kvaliteedijuht, tase 7
|
01.01.2019
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|