Kompetentsid: Hariduslike erivajadustega õppija toetamine õppeprotsessis
|
EKR tase: |
6 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1) märkab õppija hariduslikku erivajadust ning algatab koostöö tugispetsialistidega/kolleegidega;
2) hindab HEV õppija võimeid erialaselt toime tulla, erilist õpivajadust ja õppija huvisid koostöös tugispetsialistide ja kolleegidega; planeerib õppetegevust, lähtudes HEV õppija eripärast;
3) toetab HEV õppetegevust, lähtudes õppija eripärast; kohandab õppekava, arvestades HEV õppija individuaalset eripära; kasutab kohandatud õppematerjali ning erinevaid meetodeid; annab HEV õppijale jt osapooltele tagasisidet õppija arengu kohta;
4) informeerib vajadusest teha muudatusi või kohandusi õpikeskkonnas vastavalt HEV õppija vajadusele; kohandab õpikeskkonda vastavalt võimalustele või teeb otsesele juhile ettepaneku õpikeskkonna kohandamiseks lähtuvalt HEV õppija vajadustest. |
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, arengumapp, intervjuu. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
16.04.2019
|
Valitav
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|