Kompetentsid: Koostöö ja suhtlemine
|
EKR tase: |
5 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. toetab meeskonna tulemuslikku tegutsemist;
2. kasutab koostööks ja suhtlemiseks sobivaid IKT vahendeid;
3. loob positiivse suhtluskeskkonna, käitub erinevates olukordades tasakaalukalt ja korrektselt;
4. suhtleb kindlalt ja pingevabalt, väljendab end loogiliselt ning arusaadavalt;
5. nõustab klienti seadmete hooldamisel ja käsitsemisel, järgides klienditeeninduse eeskirju. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Robotitehnik, tase 5
|
15.11.2022
|
Kutset läbiv
|
Üldine
|
Valdkondlik
|
|
|