Kompetentsid: Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
|
EKR tase: |
8 |
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad:
1. reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes; kogub pidevalt tagasisidet õppijate õpitegevuste ning -tulemuste kohta ning sellest lähtuvalt kavandab muudatusi õpetamis- ja kasvatusprotsessis; koostab enda professionaalse arengu kava ja määratleb õppimisvajaduse, arvestades ka haridusasutuse arenguvajadusi ja riiklikke haridusprioriteete; toetab kolleege oma töö reflekteerimisel ja enesearendusvajaduste määratlemisel; algatab ja veab õpikogukondade tegevust; kasutab digikeskkondi enda professionaalseks arendamiseks;
2. analüüsib ja tõlgendab haridusuuringute tulemusi ning rakendab neid oma töös; algatab ja viib läbi (tegevus)uuringuid klassi/rühma ja haridusasutuse tasandil, analüüsides õpiprotsessi, määratledes probleemid, kogudes tõendeid praktikast; juhendab kolleege (tegevus)uuringute kavandamisel, läbiviimisel ning tulemuste analüüsil ja tõlgendamisel; on partneriks ülikoolidele ja teistele asutustele üleriigiliste/rahvusvaheliste uuringute läbiviimisel; jagab tõenduspõhist teadmust kolleegide ning koostööpartneritega;
3. jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel; otsib probleemide tekkimisel vajadusel abi kolleegidelt, mentorilt, juhtkonnalt, tugispetsialistilt jt; märkab kolleegide probleeme, aitab neid teadvustada ja lahendusi leida, vajadusel koostöös tugispetsialistide ja/või juhtkonnaga; osaleb haridusasutuse motivatsioonisüsteemide väljatöötamisel ja turvalise töökeskkonna arendamisel. |
|
|
|
Seotud standardid
# |
Standard |
Kehtiv kuni |
Tüüp |
Ülekantavuse liik |
Ülekantavuse ulatus |
1
|
Meisterõpetaja, tase 8
|
27.04.2020
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
2
|
Meisterõpetaja, tase 8
|
31.12.2024
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|