Kompetentsid: Õppeprotsessi planeerimine
|
|
| EKR tase: |
6
|
| Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad: 1. Enda töö kavandamine: kavandab oma tegevused, arvestades tööülesandeid ja organisatsiooni tööplaani/tegevuskava, teeb selles koostööd kolleegidega; kavandab õppetegevust lähtuvalt nüüdisaegsest õpikäsitlusest, õppekavast ja sellega seonduvatest dokumentidest ning tagasiside analüüsist; koostab, kohandab või muudab koostöös kolleegidega nõuetekohase mooduli rakenduskava, arvestades sihtrühma ja lõimingu aspekte. 2. Õppetegevuse kavandamine: püstitab õppe eesmärgi lähtuvalt õppekava ja mooduli õpiväljunditest, arvestades võtmepädevusi ja eriala- ning üldõpingute lõimingut; valib õpiväljunditest, sihtrühmast, õppija eripärast ja lõimingust lähtuvalt õppemeetodid; valib õppetööks asja- ja ajakohase õppevara, lähtudes õpiväljunditest ja õppija eripärast, tagab õppematerjalide õigeaegse olemasolu vastavalt organisatsiooni töökorraldusele; planeerib õpiväljunditest lähtuva, õppija eripära arvestava hindamismetoodika.
|
|
|
|
|
Seotud standardid
|
#
|
Standard
|
Kehtiv kuni
|
Tüüp
|
Ülekantavuse liik
|
Ülekantavuse ulatus
|
|
1
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
18.11.2025
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
2
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
18.11.2027
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|