Kompetentsid: Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
|
|
| EKR tase: |
6
|
| Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad: 1. Õpetaja oma töö refleksioon, analüüsimine ja enesehindamine: reflekteerib oma tööd, tuues välja õnnestumised ja arenguvajadused; küsib oma tööle regulaarselt tagasisidet õppijatelt, kolleegidelt, juhtidelt; analüüsib oma tegevust, toetudes refleksioonile ja tagasisidele; seab endale konkreetseid arengueesmärke, lähtudes enese arenguvajadustest; kavandab eneseanalüüsile tuginedes oma arengut kutseõpetajana. 2. Enese professionaalne arendamine: hoiab end järjepidevalt kursis eri- ja kutseala arengutega, parimate praktikatega ning uuenduslike tehnoloogiatega, kasutades neid oma töös ja jagades neid kolleegidega, sh osaledes õpikogukondades; arendab oma õpetamise ja erialaseid kompetentse (nt stažeerides, osaledes erialakonverentsidel, õpirändes, praktikal välisriigis, erialastes koostööprojektides ja võrgustikes, messidel, infopäevadel, töötades läbi erialast või õpetamisega seotud kirjandust), lähtudes oma arenguvajadustest ja -eesmärkidest.
|
|
|
|
|
Seotud standardid
|
#
|
Standard
|
Kehtiv kuni
|
Tüüp
|
Ülekantavuse liik
|
Ülekantavuse ulatus
|
|
1
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
18.11.2025
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
2
|
Kutseõpetaja, tase 6
|
18.11.2027
|
Kohustuslik
|
Kutsespetsiifiline
|
Kutsealane
|
|
|