| 
|  |  
 | 
	| EKR tase: | 8 |  
	| Tegevusnäitajad: | Tegevusnäitajad: 1) on algatusvõimeline; tegutseb iseseisvalt, võttes vastutuse otsuste, tegevuste ja tulemuste eest; loob meeskonna, arvestades sealjuures tulemuste saavutamiseks vajalikke pädevusi; motiveerib meeskonna liikmeid ja loob arenguvõimalusi, delegeerides ülesandeid asjakohaselt ja õiglaselt; kohandub meeskonnaga ja loob meeskonnavaimu;
 2) algatab projekte või arendustegevusi, lähtudes haridusvaldkonna arendusvajadustest; loob projekti- või arendusmeeskonna ning juhib selle tööd organisatsioonis ja riiklikul või rahvusvahelisel tasandil, arvestades projekti või arenduse eesmärke, toetab meeskonna sisest ja välist koostööd;
 3) juhib aine-, kutse- ja/või erialaühendust organisatsioonis, piirkonnas või riiklikul tasandil, lähtudes haridusvaldkonna arengusuundadest ning arvestades õpetajatöö põhiväärtusi; kaasab liikmeid ühenduse tegevusse (sh seisukohtade kujundamine ja otsuste langetamine) ja delegeerib ülesandeid, arvestades liikmete pädevust ja oodatavat tulemust; vastutab  ühenduse seisukohtade eest.
 |  
	| Teadmised: | Teadmised 1) juhtimise ja organisatsioonikäitumise põhimõtted.
 |  
	| Hindamisviis: | Hindamismeetod(id):  eneseanalüüs, portfoolio, vestlus, vaatlus. |  |  
|  |  |