Kompetentsid: Õpetajate juhendamine ja koolitamine
|
EKR tase: |
8
|
Tegevusnäitajad: |
Tegevusnäitajad: 1) algatab, kavandab, valmistab ette ja viib läbi organisatsioonisiseseid ja -väliseid koolitusi, arvestades teaduspõhisust ja parimaid praktikaid; koostab õpetajate koolituskavasid ja -programme; 2) osaleb koostöös ülikooli õppejõududega õpetajahariduse õppekavade ja ainekursuste sisu kavandamisel; viib õpetajakoolituse esmaõppes läbi loenguid, seminare ja/või praktikume, arvestades teaduspõhisust ja parimaid praktikaid; 3) juhib ja/või juhendab pedagoogilist praktikat organisatsiooni tasandil, lähtudes ülikooli õppekavast (sh ainekavadest) ja praktikajuhenditest; nõustab vajadusel üliõpilasi ja kolleege praktika läbiviimisel ja juhendamisel; osaleb praktikaprogrammide väljatöötamisel; 4) nõustab õppejõude praktika läbiviimisel ja juhendamisel, koordineerib praktikajuhendajate ja õpetajate koostööd organisatsioonis; toetab organisatsioonidevahelist koostööd, tagades ühise õppimise ja õpetamise kogukonna; toetab, tagasisidestab ja vajadusel nõustab ülikooli õppejõude nende professionaalses arengus, tõhustamaks õpetajakoolituses teooria ja praktika sidusust; 5) juhendab või retsenseerib üliõpilaste kursuse- või lõputöid, osaleb kaitsmiskomisjonides; osaleb hariduse valdkonna uuringutes.
|
Teadmised: |
Teadmised: 1) juhtimise ja organisatsioonikäitumise põhimõtted.
|
Hindamisviis: |
Hindamismeetod(id): eneseanalüüs, portfoolio, vestlus, vaatlus.
|
|
|
|
|